Pronalaženje posla - kada?

Novac, posao i karijera sagledani kroz astrološku prizmu.
Post Reply
bojana8
Posts:8
Joined:Sun Mar 04, 2007 11:20 pm
Location:Novi Sad
Pronalaženje posla - kada?

Post by bojana8 » Sun Mar 04, 2007 11:58 pm

Poštovani g. Dule,
molim Vas da mi protumačite natal vezan za posao, ako i kada budete imali vremena. Inače sam profesor književnosti i od jula prošle godine ne radim. Povremeno imam neki honorarni posao (lektorisanje i korektura), ali ništa ozbiljno i stalno. Moji podaci su: 21. 10. 1976, 11:15h, Bor (živim u Novom Sadu).
Hvala :D
Pozdrav
Bojana

AstroDul
Site Admin
Posts:224
Joined:Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Posao ili karijera

Post by AstroDul » Mon Mar 05, 2007 8:19 pm

Natalni horoskop

Image

Sve planete su skoncentrisane od 9 do 12 kuće, ja to nazivam "uskim" horoskopima, jer nema mogućnost da energija "odskoči" po aspektima u neki drugi deo horoskopa. To znači da treba da budete neka vrsta fah idiota, da pronađete to što dobro radite i da onda radite to i samo to kroz ceo život.

Deveta kuća je kuća izdavaštva, konjunkcija Merkura i Plutona je prevođenje, prelamanje teksta, korektura -- svaka vrsta rada koja svodi (Pluton) tekst (Merkur) u neki finalni oblik. Pošto je to sve u Vagi, mogli biste se baviti pravnom literaturom, ali isto tako i uređenjem doma.

Dokle god budete čekali da neko drugi umesto vas osmišljava poslove, dotle ćete loše prolaziti u životu. Tri planete u desetoj kući su želja i mogućnost da budete glavni, recimo u svom privatnom preduzeću, ili negde kao direktor, menadžer. Ali, tu se zahteva kvantni skok u vašoj psihi, jer kod nas vas svi spremaju da dobro radite za druge (šesta kuća, sasvim prazna u vašem horoskopu), a ne i da budete menadžer, odnosno osoba od svojih ideja sazdana.